Co to jest ambush marketing i jakie ryzyka oraz korzyści niesie dla marki?

Ambush marketing, znany również jako marketing z zasadzki, to kontrowersyjna strategia promocyjna polegająca na wykorzystaniu wydarzeń organizowanych przez inne marki do własnej promocji bez ponoszenia kosztów sponsorowania. Celem takich działań…

12 min. czytania

Marketing

Lead magnet – przykłady. Jak przyciągnąć potencjalnych klientów za pomocą kreatywnych rozwiązań?

Szukasz inspiracji na skuteczne lead magnety? Sprawdź nasz artykuł, w którym przedstawiamy różnorodne przykłady: od…

14 min. czytania

Kody PKD marketingu – jak wpływają na działalność agencji reklamowych i kwestie podatkowe?

Kody PKD marketingu odgrywają kluczową rolę w działalności agencji reklamowych, pomagając im w precyzyjnym określeniu…

7 min. czytania

Jak działa remarketing? Korzyści, narzędzia i najlepsze praktyki dla kampanii marketingowych

Chcesz wiedzieć, jak działa remarketing i jakie korzyści może przynieść Twojej kampanii marketingowej? W naszym…

10 min. czytania

Jak współpraca z influencerami wpływa na wyniki marketingowe i jak unikać najczęstszych błędów?

Współpraca z influencerami to skuteczna strategia marketingowa, która może przynieść wiele korzyści Twojej marce. Dowiedz…

25 min. czytania

Co to jest real time marketing i jak może zwiększyć zaangażowanie odbiorców?

Real time marketing (RTM) to strategia, która umożliwia firmom szybkie reagowanie na aktualne wydarzenia i…

19 min. czytania

Co to jest outbound marketing i czy nadal warto go stosować?

Outbound marketing to tradycyjna metoda promocji, która aktywnie inicjuje kontakt z potencjalnymi klientami. W artykule…

16 min. czytania